Re: Zakup monitora LCD

Autor: Imper (zly_dotyk_at_tlen.pl)
Data: Tue 06 Apr 2004 - 17:54:59 MET DST

Ja mam LG 1710B i jestem z niego bardzo zadowolony. Ogolnie mozesz poczytac
na http://sklep.benchmark.pl co pisza ludzie majacy ten monitor.
Jesli gdzies mozna sprawdzic pixele to tylko w sklepie.Ogolnie producenci
podchodza do zagadnienia pixeli roznie.Ilosc ich wystepowania reguluje jakas
tam norma ( o ktorej nie ma pojecia ).
Podobno NEOVO wymienia monitory jak maja 1 wypalony pixel. Kiedys jak
chodzilem i szukalem monitora to dowiedzialem sie,ze wymienia pod warunkiem,
ze jest on w obrebie 5 cm od srodka ekran.Czy to prawda nie mam pojecia bo
mam LG i jestem :))))))))).

Pozdrawiam