Re: Asrock K7S8X - overheat protection - jak dziala?

Autor: Dariusz (darekzal.WYTNIJ_at_gazeta.pl)
Data: Tue 06 Apr 2004 - 17:36:53 MET DST

Yaro <ptica27_at_poczta.onet.pl> napisał(a):

> Dokładnie. Zasada ta sama jak na płytach innych producentów. Wyłącza
> komputer
     -- wyłącza kompa
   Nie wiem jak wygląda bios na Asrocku ale pewnie jak znajdziesz tą funkcję
o której piszesz będziesz miał możliwość podania temperatury przy której
powinno się coś dziać czyli pewnie ostrzeżenie dźwiękiem z głośnika
systemowego albo restart.

     -- nie ma możliwości ustawienia temperatury, w egzemplarzu który miałem
zdążyłem zaobserwować temp. nieco powyżej 60st.
Pzdr
Dariusz