prośba do fachowców - jaki zestaw Micro-ATX...

Autor: Pe.Ka (crxn1972_at_tnmrgn.cy)
Data: Tue 06 Apr 2004 - 12:56:10 MET DST

Witam serdecznie czytaczy i pisaczy,

Stało się, że mój staruszek zaczął odmawiać mi posłuszeństwa. Doszedłem
do wniosku że czas najwyższy zmienić go na coś innego. Problemem jest
jednak dostępne miejsce.
Potrzebuję komputera w małej obudowie. Chodząc po sieci znalazłem takie
wynalazki Micro-ATX. Centymetrami mi pasowało jednak zupełnie nie wiem
co powkładać do środka tak żeby wszystko pasowało.
Czy mógłbym prosić Was o sugestie takich konfiguracji.
Sprzęt nie musi mieć wynalazków. Wykorzystuję go głównie do zastosowań
biurowo-programistycznych. Potrzebne mi są:
- rozsądna _pamięć_ (teraz mam 256 i chyba wystarcza),
- _płyta_ główna z kilkoma USB i innymi zwykłymi portami,
- _procesor_ niekoniecznie high-end i niekoniecznie intel ale żeby
dobrze mielił (teraz mam PII400 więc pewnie i tak każdy będzie lepszy),
- _sieć_ (mam teraz na PCI więc mogę przełożyć ale zintegrowana z płytą
też może być),
- _grafika_ bez wodotrysków (w kłejki i inne takie nie grywam, filmów na
kompie też nie oglądam i może być zintegrowana) ale żeby okna windy się
nie odświeżały po sekundzie,
- dość dobrej jakości _dźwięk_ najlepiej chyba zintegrowany,
- mała _obudowa_ , do której to wszystko co powyżej będzie pasowało.

Przydałyby się też ze dwa wolne sloty PCI, może AGP i z jeden slot ISA
ale to ostatnie akurat nie jest wymaganie krytyczne.
Dobrze też żeby to ciche było bo komp w domu stoi i w nocy szum troszkę
przeszkadza ;)

Jestem w stanie obsłużyć każdą chyba maszynę liczącą ale żeby ją
zbudować to trochę co innego. Liczę na Waszą fachowość i pomoc

Pozdrawiam

--
     _|_|_        //\   Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl     //\