Re: zawiesza mi się zabytek :/ !!

Autor: Niemstak (niemstak_at_wp.pl)
Data: Tue 06 Apr 2004 - 12:51:41 MET DST

hmmm...... skoro zasilacz zmieniales to warto byloby sprawdzic jeszcze styki
na plycie glownej, moze poprostu cos nie styka w gniezdzie zasilanaia a przy
wibracjach od pracy gdzies tam cos stuknie, puknie i sie wylacza.
sterowniki sadze ze nie, bo i do xp i do windy 98 sa inne takze to odpada,
przegrzanie procka tez nie bo ciezko bylo przegrzac PII.
w najgorszym wypadku bedzie to plyta, ale tez nie na 100%, sproboj wymieniac
kazda z czesci. na poczatek uruchom na minimum potrzebnym do startu tzn.
grafika, hdd, procek i jedna kostka ramu chyba ze caly masz w jednej.
trzeba sprawdzic na zasadzie prob i bledow bo ciezko okreslic co to moze
byc.....
pozdrawiam
nemec