Re: Jak wyciąć otwór ??

Autor: KaWu (WYTNIJrowpo23_at_gsi.pl)
Data: Tue 06 Apr 2004 - 09:30:39 MET DST

> Jakim narzędziem najłatwiej wyciąć otwór w blasze obudowy ?? Chodzi mi
> o w miarę okrągły otwór do wiatraka ( nie szyby ), czy ludzie którzy
> to robili mają jakieś wypróbowane sposoby ??

Podejdz do sklepu, który sprzedaje zlewozmywaki.
Tam zapytaj o wycinarke otworów pod baterie.
Po 4; 5 zł ci wytna i bez kłopotu lub pozyczą.
nawiercasz tylko wiertłem, wkładasz śrube, składasz 2 połówki noża o
dokręcasz kluczem 17. Otwór robi sie sam.

Pozdrawiam
PS. Jeżeli jestes z okolic Jawor'a to służę pomoca