zawiesza mi się zabytek :/ !!

Autor: Sojer (sojeros_at_wp.pl)
Data: Mon 05 Apr 2004 - 23:19:49 MET DST

Witam!!

może na początek napisze co mam :]

procek: PII 350_at_450Mhz
ram: SDRam 256MB
Dysk: 8GB
Grafa 32MB Riva TNT2
Płyta http://www.pcchips.com.tw/M726.html na Chipsecie ALi M1621
ALADDiN-Pro 2

Obecnie zainstalowałem sobie XP'ka i co jakiś czas, czasem po godzinie,
czasem po 3 minutach się zawiesza:/ , przy win98 dodam tez tak mialem !!
Myślę że to wina jakichś sterowników, może IDE może AGP a może i do płyty
głównej ALI ;/ . Nawet przestawiłem AGP x 1 ale nic nie dało :/
Przy win98, nie instalując sterowników <z płytki cd> bodajże IDE tak mi się
często nie zawieszało, ale przy XP to teraz co chwila :(
Chociaż odrazu po instalacji nawet stabilnie chodził :D filmy mi się nawet
nie cieły :D, ale po zabawach z zintegrowana kartą dźwiękową nie jest juz
tak pieknie :(

P.S.
Zależy mi na systemie XP <nawet jeśli chodzi o te filmy:D>
P.S 2
To nie wina podkręcenia procka, bez tego też tak chodziło
i P.S 3
sprzęt dwa dni temu odkurzałem a CPU się nie grzeje !!

Ma ktos jakies pomysły ?? jak temu można zaradzić ??:/
z góry dzięki !!

Pozdrawiam
# gg.2637672 #