Re: procesor do plyty K7S5A

Autor: Admin (wiesiekk_at_go2.pl)
Data: Mon 05 Apr 2004 - 23:22:07 MET DST

> Po co zgadywać - od czego
> producent?
> http://www.ecs.com.tw/support/techcpu/athlonxp.htm
Bo producent często pisze swoje a rzeczywistosć wygląda
trochę inaczej. Przykład - MSI 745 (sis 745) wg producenta
w ogóle nie obsługuje jądra Barton zatem także
procesora typu Athlon / Thorton 2000+ 2200+.
Sam robiłem próby i wsadziłem Bartona 2500+ i po
aktualizacji biosu nawet wykrywa go poprawnie nie mówiąc
o tym że płyta śmiga elegancko. W K7S5A też
wsadzałem i mimo że procesor jest widziany jako
UnknownAMD to płyta zachowuje sie normalnie.
Ograniczeniem jest tylko niskie maksymalne FSB 133 MHZ.
więc bez zabiegów typu drut mod nie uzyskasz
mnożnika pozwlajacą na prace przy nominalnej częstotliwości
odpowiadajacej danemu procesorowi. Ale procesor chodzić będzie.