Re: radeon 9600 PRO

Autor: Robert P. (zyx3_at_poczta.xonet.pl)
Data: Mon 05 Apr 2004 - 21:54:19 MET DST

Użytkownik "Albert" <guzal_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Co sądzicie o firmie GeXCube , konkretnie model 9600 PRO 128 MB dostepny w
> gralu.
> Nie chodzio mi o szybkość układu tylko o opinie na temet fermy GeXCube,
> jakości obrazu wykończenia itp.
>
> pozdrawiam

Mam , ale model 9600 bez PRO i jestem bardzo zadowolony. Pomimo, ze jest to
jak dla mnie firma wynalazek, karta nie odbiega wykonaniem od firmowych.
Obraz bez zarzutu, karta dobrze sie kreci. Jak bedziesz kupowal sprawdz
jakie sa pamieci. Wiele firm sprzedaje karty Radeon 9600 Pro, ale tylko
procesor graficzny pracuje zgodnie ze specyfikacja dla wersji Pro, natomiast
pamieci 400 MHz zamiast 600 MHz.

Robert P.