Re: radeon 9600 PRO

Autor: dan (dan123_at_nospam.onet.pl)
Data: Tue 06 Apr 2004 - 14:18:50 MET DST

> Co sądzicie o firmie GeXCube , konkretnie model 9600 PRO 128 MB dostepny w
> gralu.
> Nie chodzio mi o szybkość układu tylko o opinie na temet fermy GeXCube,
> jakości obrazu wykończenia itp.

W ostatnią sobotę kupiłem ten wynalazek ... a w niedzielę zwróciłem. Paski
na obrazie - wg mnie przegrzewał się procek na nominalnych ustawieniach.
Co zauważyłem - radiator na procku ma bardzo słaby docisk (dwa kołki na
sprężynkach). Sprawdziłem jeszcze kilka kart tej firmy i mocowanie jest
takie samo niestety. Zrezygnowałem i kupiłem herkulesa 9800 i jestem bardzo
zadowolony .