Re: Napełnianie głowicy w HP 930 (Black Point Junior)

Autor: squirs (squirs.wytnijto_at_go2.pl)
Data: Mon 05 Apr 2004 - 19:29:16 MET DST

> Tak na przyszłość chciałem zapytać, jakie polecacie/odradzacie napełniacze
> do HP 930 (właściwie to 960, ale ta sama głowica) ?
> Widziałem jakąś firmę Techno Vision, nawet tańszą, ale aby nie przesadzić
> dopłaciłem do Black Pointa :(.
> Jakie macie techniki jak trzeba przeczyścić dysze, bo coś przytyka itp.
>
> Pozdrawiam
> Darek
Witam
Ja od długiego czasu napełniam kartridże sobie i znajomym , tuszami
kupowanymi w sklepie www.olinex.com.pl i nie mam narazie powodów do
narzekania. Ja na przykład mam HP845C (kartridże napełniane już kilkakrotnie
zarówno kolor i czarny)i napełniam tuszem przeznaczonym do serii 7xx,8xx,9xx
, więc i Tobie by pasował. Nie są to może najtańsze tusze na rynku ,ale są
dobrej jakości. Mam też drugą drukarkę HP656C w której kartridż z czarnym
tuszem był napełniany już około 15 razy i ciągle drukuje bez zarzutu (może
wada fabryczna??:-) ). Wydaje mi się ,że najważniejsze w tym wszystkim jest
to, żeby nie zmieniać rodzju tuszu jakim się napełnia kartridż. Dobrej
jakości tusz i tego się trzymać tak długo , jak długo da się dobrze drukować
;-)
Co do czyszczenia zaschniętych dysz , to nie mam z tym problemów ,po prostu
nie przysychają.Drukarka nie stoi bezczynnie dłużej niż dzień-dwa. Ale do
czyszczenia dysz są specjalne płyny do udrażniania przyschniętych dysz
drukujących.
Pozdrawiam