Napełnianie głowicy w HP 930 (Black Point Junior)

Autor: Dariusz Gocoł (dgocol_at_NO_SPAM.o2.pl)
Data: Mon 05 Apr 2004 - 15:16:23 MET DST

Witam!
Co sądzicie o napełniaczach Black Point Junior ?
Próbowałem ostatnio zakupionego na giełdzie (Kraków ul.Balicka) i mam
wątpliwości, czy nie była to jakaś podróbka...
Opakowanie wyglądało na fabryczne, to nie te buteleczki, co sprzedają luzem.
Po napełnieniu część dysz była przytkana, co więcej, im więcej drukowałem to
coraz więcej dysz się zapychało
(jakby atrament zbyt szybko schnął). Próbowałem jeszcze na stojaczku z
refillera, odciągać wprost z głowicy szczykawką,
potem wilgotną chusteczką i już nawet wyniki był znośne, lecz jak drukarka
sobie postała, to po 1h znowu przytkanych więcej.
W końcu jeszcze potraktowałem dysze alkoholem :), ale już nic nie dało.
Jeszcze zabawa na stojaczku ze szczykawką, aż końcowy efekt -
rozszczelnienie głowicy i trochę bałaganu :).
Głowica do wymiany :(

W sumie wcześniej parę razy używałem Fullmarka i bodajże Ink Jeta i zawsze
było w porządku (akurat nie w jednej i tej samej głowicy,
ta ostatnia była napełniana bodajże 2-3 razy), ale z tym się nie spotkałem.
Albo w ogóle ten Black Point jakiś trefny, albo to jakaś samoróbko-podróbka
z najtańszym tuszem biurowym.

Tak na przyszłość chciałem zapytać, jakie polecacie/odradzacie napełniacze
do HP 930 (właściwie to 960, ale ta sama głowica) ?
Widziałem jakąś firmę Techno Vision, nawet tańszą, ale aby nie przesadzić
dopłaciłem do Black Pointa :(.
Jakie macie techniki jak trzeba przeczyścić dysze, bo coś przytyka itp.

Pozdrawiam
Darek