Re: NetScroll Eye

Autor: Domanw (domanw_at_wp.pl)
Data: Mon 05 Apr 2004 - 18:05:57 MET DST

Użytkownik "fv" <fake_at_cybax.com> napisał w wiadomości

> Czy to dobra mysz
> optyczna ? Czy jest dokładna ? Czy cała ta gadka o braku poślizgu i
> bezawaryjności ma sens ? Czy ta mysz przez pozbycie się rolki nie jest
> czasem zbyt lekka ?

mam ta mysz Genius'a optyczna od ok. 2 miesiecy - dokladnie ta czerwona,
sprawuje sie swietnie, nie narzekam, chodzi plynnie, jest lekka
(w porownaniu z poprzednia kulkowa A4Tech - nawet bardzo lekka),
doskonale lezy w dloni i nie meczy podczas dlugiej pracy,
precyzyjna,
jak dla mnie jedynym minusem jest brak mozliwosci ustawienia trzeciego
przyciku jako Wstecz w sterach Genius'a,
dlatego uzywam nadal poprzednich sterownikow A4Tech ktore maja ta opcje i
wszystko jest OK

> Proszę o pomoc w wyborze. Gdyby się okazało że to niedobry pomysł,
> proszę o wskazanie godnego następcy spełniającego cechy:
> a) przewodowa PS/2
> b) cena w Warszawie < 80zł
> c) brak zbędnych bajerów, biała lub czarna (bez srebrnych czy
> połyskujących elementów), asymetryczna (dla praworęcznego trzymającego
> mysz po prawej stronie klawiatury).

podobnie jak ty szukalem taniej przewodowej optycznej i nie zawiodlem sie
tym Geniusem,
kosztowala mnie 60zl, 3 przyciski i naprawde zadowalajaca jakosc

Domanw