NetScroll Eye

Autor: fv (fake_at_cybax.com)
Data: Mon 05 Apr 2004 - 13:30:52 MET DST

Używam myszki Geniusa Netscroll+ od wielu lat. Niestety zaczęła mnie
trochę męczyć i zrobiła się mało dokładna i chodzi "opornie", coraz
częściej trzeba ją czyścić itp. Naturnalnym rozwiązaniem byłby zakup
drugiej takiej samej, ale postanowiłem pomyśleć nad rozwiązaniem
optycznym. Tytułowy Eye to mysz o dokładnie tym samym kształcie (co jest
bardzo ważne dla mnie) ale z sensorem optycznym. Czy to dobra mysz
optyczna ? Czy jest dokładna ? Czy cała ta gadka o braku poślizgu i
bezawaryjności ma sens ? Czy ta mysz przez pozbycie się rolki nie jest
czasem zbyt lekka ?

Proszę o pomoc w wyborze. Gdyby się okazało że to niedobry pomysł,
proszę o wskazanie godnego następcy spełniającego cechy:
a) przewodowa PS/2
b) cena w Warszawie < 80zł
c) brak zbędnych bajerów, biała lub czarna (bez srebrnych czy
połyskujących elementów), asymetryczna (dla praworęcznego trzymającego
mysz po prawej stronie klawiatury).

Bezprzewodowa mysz odpada bo działa na usb a ja nie chcę się męczyć z
instalacją tego pod linuksem.

--
         :: ircnet: fv ::
      :: tlenID: fastviper ::