Re: samoczynne wylaczanie sie obrazu :-(

Autor: dysmorfofob (lookas_2002_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 Apr 2004 - 12:50:13 MET DST

> Bo był słabszy procesor, mniejsze zapotrzebowanie na prąd i zasilacz
> podołał.
>

> Oczywiście to wszystko to domysły (choć bardzo prawdopodobne), przyczyna
> może byc gdzie indziej

ech..tylko sie zastrzelic...(wiem, ze to najtansze firmy ECS... i
Codegen -chociaz nie wiem czy tam siedzi akurat on). Ale najgorsze jest to
,ze nia ma prawidlowosci w tym zachowaniu. Nie dzieje sie to tylko w
przypadku jakiegos drastycznego obciazenia systemu. Co wiecej: gry 3d
pracuja stabilnie - a przeciez wtedy karta graficzna jest na pelnych
obrotach!! Nie dzieje sie tez tak przy pracy pod DOSem. I to co mi dalo do
myslenia....nowe drivery czesciowo zminimalizowaly ten problem (permanentne
zawieszenie to sporadyczne przypadki aktualnie).

W kazdym razie dzieki za sugestie, bo faktycznie nie bralem pod uwage
problemow z zasilaniem.

Sprawdze dzisiaj faktyczne napiecia na zasilaczu .. moze to cos wyjasni. I
moze pozycze jakiegos Radka 9200 (bo taki ewentulanie moge kupic - kwestia
ceny) i zobacze czy tez beda "takie akcje" z nim.

Ciezkie jest zycie czlowieka co nie moze sobie pozwolic na sprzet z
najwyzszej polki. :-(

::-:: dysmorfofobek ::-::