Re: 57 stopni Celsjusza - barton 2500

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Sun 04 Apr 2004 - 11:54:28 MET DST

> jajako Barton wytrzymuje chyba z 85-90*C...:) jeszcze daleko, ale taka
> temp. nie jest normalna... używasz pasty termoprzewodzącej?

nie jest normalna ? to zalezy czy procek cos robi czy nie .... bo walczylem
ostatnio z jednym barton'em 2500, ktory mial na Arctic'u z miedzana
podstawka
temperatury przekraczajace 80C :) Oczywiscie byla pasta termoprzewodzaca ...
W kompie nie bylo zadnych dodatkowych wentylatorow ... komp oczywiscie
sie restartowal samoczynnie po 30min grania w jakas gierke ...
Po zmianie chlodzenia na OCZ Gladiatora temperatury obnizyly sie o prawie
20C
(radiator caly z miedzi a wentyl chodzi na standardowych obrotach)

Zauwazylem ostatnio, ze niektore procki maja troszke "zwichrowana" obudowe
mozliwe, ze przez to niektore sztuki osiagaja takie temperatury z powodu
zlego kontaktu z powierzchnia radiatora ...