Re: MS-6340 v.1 i Duron 1200

Autor: Robert_ (robert_asWYTNIJ_at_wp.pl)
Data: Sun 04 Apr 2004 - 08:54:44 MET DST

> ..a ja mam jeszcze inna zagwozdke z ta plyta. Oznaczenie
na
> plycie MS-6340 V:1 ale na kosci biosu jest napisane
Amibios
> a wg MSI powinien byc Award (?) Złącze do podlaczenia
diodek
> i przyciskow z obudowy tez inne niz w instrukcji MSI a do
> tego radiator ma plycie nie ma firmowego napisu. Nie moge
> sie zorientowac kto wyprodukowal ta plyte i gdzie szukac
> biosu.
> Robert

..no i znalazlem.. ta plyta to nie oryginal MSI tylko jakas
marka Packard Bell Halley ..tak wiec raczej o biosie ktory
obsluzy Durona 1200 mozna zapomniec a przynajmniej nic nie
wskazuje zeby takowy istnial. No coz dzieki za wszelka
pomoc... mam jeszcze Durona 800 wiec plyta nie pojdzie do
smietnika.

Robert