Re: MS-6340 v.1 i Duron 1200

Autor: Robert_ (robert_asWYTNIJ_at_wp.pl)
Data: Sun 04 Apr 2004 - 08:13:36 MET DST

> jadro proca jest inne:
> duron 800 - spitfire
> duron 1200 - morgan
>
> z jakiegos powodu chyba pisza na www w tabelce cpu support
ze nie dziala.

..a ja mam jeszcze inna zagwozdke z ta plyta. Oznaczenie na
plycie MS-6340 V:1 ale na kosci biosu jest napisane Amibios
a wg MSI powinien byc Award (?) Złącze do podlaczenia diodek
i przyciskow z obudowy tez inne niz w instrukcji MSI a do
tego radiator ma plycie nie ma firmowego napisu. Nie moge
sie zorientowac kto wyprodukowal ta plyte i gdzie szukac
biosu.
Robert