Re: Leadtek WinFast TV 2000 XP Expert - opinie?

Autor: Zone (jga_at_o2.pl)
Data: Sat 03 Apr 2004 - 22:38:56 MET DST

Sebastian Dšbrowski wrote:
> Moze ktos to sprostowac, albo potwierdzic?

Ja potwierdzam, ale opinie kolegow wyzej. Otoz sam kupilem
ta karte niedawno i przyznam szczerze, ze na rocznym,
katowanym systemie mialem z nia kilka problemow, nie
dzialajacy pilot, zwisy systemu i takie tam. Acha na grafice
z plyty glownej nie pokazywal mi poprawnie numeru programu
itp. Na typowej grafice i nowym systemie idzie miodnie.
Obraz jest bardzo dobrej jakosci, choc kilku moich znajomych
mowi, ze obraz w fullscreen-ie moglby byc lepszy. Mi
osobiscie nie przeszkadza, no moze oprocz tego, ze mam slaby
sygnal z kablowki, a szkoda mi placic za dodatkowy telewizor
  :( Z pelna odpowiedzialnoscia polecam ta karte.

Pozdrawiam/Zone