Re: Iiyama 3818 UTC

Autor: ClansmaN_PL (wolek10_at_wp.pl)
Data: Sat 03 Apr 2004 - 20:06:00 MET DST

chce ustawic wyzej bo kiedys mialem (to znaczy na poczatku jak kupilem
kompa) i chcialbym miec znowu. Moze roznica jest nieznaczna ale skoro mozna
miec to dlaczego ja nie mam? To jest najbardziej wkurzajace. Sprawdzalem
rozne detonatory i nie wiem cos tu nie gra. Instalowalem tez drivery ze
stronki iiyama.pl ale tez bez skutku. Widzi tylko 60 hz. A gdy podkrece w
powerstripie to odbior jest niestabilny.