Re: Iiyama 3818 UTC

Autor: raku (raku.spam-off_at_buziaczek.pl)
Data: Sat 03 Apr 2004 - 15:12:39 MET DST

W swoim artykule ClansmaN_PL napisał(a):

> Mam monitor LCD Iiyama 3818 UTC i nie moge w nim ustawic w Win XP
> odswiezania powyzej 60 Mhz.

i nic dziwnego, jeszcze przez lata nie będzie takich cudownych monitorów
:-))))

> W win 98 spokojnie chodzi 75 mhz.

zawsze mówiłem, że win9x to idiotyczne systemy :-))))

> Karte
> graficzna mam Prolink Fx 5200 128 mb ram ulitamte i mam podlaczony monitor
> cyfrowo. Ktos mial moze podobny klopot? i wie jak go rozwiazac??

tak z ciekawości: dlaczego chcesz ustawić wyższe odświeżanie dla swojego
monitora?

tylko nie pisz, że przy 60 _Hz_ obraz ci migocze i nie możesz wytrzymać,
bo nie uwierzę...

--
raku
raku[spam-off]@buziaczek.pl