Re: przedluzacz VGA - problem

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.BezSpamu.pl)
Data: Sat 03 Apr 2004 - 12:55:25 MET DST

Dnia 2004-04-03 12:43:16, indywiduum zwane *D_R* wymodziło przez port
119 co następuje:

[...]
> Jak myślicie, czy wspomniane wyzej problemy to wina kiepskiej jakosci
> przedluzacza ? Czy moze jednak przy jakomkolwiek przedluzaczu wiecej w ogole
> spodziewac
> sie nie moge ?

Nie widziałem jeszcze przedłużacza, który by nie psuł obrazu... (chyba,
że w trybie tekstowym)
Generalnie, chodzi o tłumienie pasma wizyjnego. Wysokiej jakości grafika
po prostu nie przejdzie przez długi kabel z dodatkowym złączem po
środku.

Jedyna rada to obniżyć rozdzielczośc i odświeżanie - trochę na pewno
pomoże. Ale generalnie takie przedłużacze stosuje się do serwerów - przy
pracy z konsolą utrata jakości jest niezauważalna...

pozdro...

[ |>|>|> sprocket  |   sprocket_at_sys.BezSpamu.pl    ]
[ Rafał Bartoszak  | maile w HTML'u lądują w koszu ]
[...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...! ]