Re: Problem z serwisem!

Autor: Michał (michalt4_at_wp.pl)
Data: Sat 03 Apr 2004 - 11:13:21 MET DST

> Czy masz zainstalowany najnowszy BIOS (chyba 2.1)? ZTCW to dopiero od
> wersji 2.0 była możliwośc obsługi Prescotów. Mam tą samą płytę,
> kupowałem ją w lutym br. i miałem BIOS 7 wersji strszy tzn. z sierpnia
> ub.r. Sprawdź to. Może tutaj będzie rozwiązanie problemu.

BIOS mam najnowszy (2.1), jak dostałem płytę była wersja 1.4, więc od
razu zmieniłem bo miałem problemy.

> Zapomniałeś wymienić obudowy...
> http://support.intel.com/support/processors/pentium4/sb/CS-008466.htm
> Intel do procesorów w technologii 90nm wymusza stosowanie obudów z
> dodatkowym kanałem doprowadzającym powietrze z zewnątrz bezpośrednio
> nad procesor.

Temperaturę na razie mogę zostawić
w spokoju, później dokupię najwyżej tunel doprowadzający powietrze z
zewnątrz obudowy do proca, teraz głównie chodzi mi o restarty i błedy w
prime95.

> Ja bym to zrobił tak: Kupiłeś sprzęt - więc w ich problemem jest
> doprowadzenie tego do działania. Tu masz dwie możliwości:
> 1) poświecić któraś z partycji - niech zainstalują OSa i sparawdzą
> działanie sprzętu (niebezpieczne, bo niestety zdarzają się "serwisanci" co
> "naprawią" przy okazji cały dysk a później powie Ci, że serwis nie
> ponosi...
> 2) wrzuć jakis "mały"* dysk i na tym niech potestują sprzęt
> i oddadzą sprawny. Najlepiej, żeby przy Tobie przeszedł jakiś
> "tłusty" test.

Do serwisu dostarczyłem cały komputer, z
zainstalowanymi dwoma systemami (Linux i XP), ale kożystali tylko z XP.
Oprócz praima, z niczym nie mieli problemu, więc dla nich, wina jest po
stronie programu lub system, a praimem nie chcą się zajmować, bo to nie
jest wiarygodny test. Więc mam takie dodatkowe pytanie, czy prime95
można uznać za wiarygodny test? Dla mnie tak ... ale ja jestem tylko
zwykłym userem ...