Maly notebook... u kogo szukac?

Autor: Bartosz Śmigaj (smigaj_at_post.pl)
Data: Fri 02 Apr 2004 - 16:29:53 MET DST

witam,

Potrzebuje kupic malego notebooka, tzn nie potrzebne mi 14, 15 cali LCD -
12.1" bedzie OK. I teraz mam pytanie ktory z producentow ma cos takiego w
swojej ofercie? Nie chodzi mi tu o Sony Vaio i inne tego typu drogie
produkcje. Bede kupowal (ze wzgledu na fundusze - okolo 3-4tys) na
Allegro lub innym punkcie z uzywanymi notebookami. Zalezy mi na tym aby
byl to jakis markowy sprzet typu HP, Toshiba, Dell i mial wmiare znosna
karte grafiki. Na allegro w tej cenie mozna juz naprawde kupic calkiem
fajny wedlug mnie sprzet, tyle ze wiekszosc na ekran 14 cali...

Przy okazji: na co nalezy zwrocic uwage przy zakupie notebooka?

--
 Best Regards,    Pozdrawiam,
 : Bartosz Śmigaj :: Bhaarth