problemy z nagrywarką!!!!????

Autor: Chinaski (niemaadresu_at_wp.pl)
Data: Fri 02 Apr 2004 - 10:22:22 MET DST

Witajcie mam nagrywarke Yamaha CRW-8424S-SCSI2
oprogramowanie najnowsze Nero, ASPI 4.71.2 systemXPsp1 i mam nastepujace
porblemu z tym sprzetem zwiazane:
Nie moge wypalic płyty ktora wczesniej została nagrana w systemie
wielosesyjnym, nagrywarka pokazuje mi komunikt ze płyta jest czysta .Oraz
gdzy chce wypalic CD-RW pokazuje komunikta ze płyta jest pełna i trzeba ja
skasowac jednak po kasowaniu znow ten sam komunikta sie ukazuje.Mało tego
nagywarka niepokazuje niektóre płytki jak włozy sie do napedu jakies
cdr.Przewaznie nie pokazuje nic .Nagrywarka ma uaktualniony bIOS i wciaz to
samo,kilka razy zdarzylo mi sie ze bylo ok, ale to bylo tak dawno ze juz nie
pamietam tego .Moze ktos mi pomoze rozwiazac ten problem?!
Dziekuje