problem z włączaniem komputera

Autor: zlotowinfo (adminciejejeje_at_jejejego2.pl)
Data: Thu 01 Apr 2004 - 21:44:02 MET DST

odpalam komputer
wszystko pięknie i działa idealnie
pięknie się konfiguruje itp.
lecz gdy windows wyłączy komputer lub gdy ja wyłączę zasilanie przyciskiem
na obudowie
to już komputera nie da się włączyć dopóki...
nie odłączę mu zasilania na kilka sekund
po czym znów działa bez problemu

płytę z procesorem kupiłem niedawno (allegro)
płyta na chipsecie VIA
procesor duron 800

--
www.zsoft.prv.pl - darmowe programy w sieci, najlepsze w danej kategorii
strona obsluguje zewn. skrypty (*.js) - zapraszam do współpracy