Re: monitor dla bardzo słabego wzroku

Autor: __3xT (o1o1o1_at_gazeta.pl)
Data: Thu 01 Apr 2004 - 21:14:01 MET DST

W dniu 2004-03-31 10:09, sebol postanowil napisac:

> nie rozumiem w czym problem? w malych literkach? ROFL. Srednio
> poczatkujacy uzytkownik sobie poradzi z powiekszeniem ikon, fontow itd
> chocby i x3 w rozdzielczosci 1280x1024 dla LCD. Dzieki temu obraz bedzie
> wyrazny, czytelny i przede wszystkim BARDZO WYOSTRZONY. Przy duzych
> problemach ze wzrokiem polecam lupe pod xp.

Cóż za brak tolerancji. W tym przypadku jest to bardzo poważny problem
ze wzrokiem, a kolega ma nieco ponad 18 lat. W grach czy aplikacja
pełnoekranowych też będzie lupa? ;P Chyba, że taka normalna (fizyczna -
dokładana do monitora).

Cóż wybrałem 21" LCD. Coś koło 4.700 zł ale kolega powinien dostać
dofinansowanie. Się zobaczy.

--
]- mail: o1o1o1 [at] gazeta [dot] pl
]-