Re: wybredny dysk

Autor: sg (alkor-si_at_NOSPAM.wp.pl)
Data: Thu 01 Apr 2004 - 13:57:13 MET DST

Użytkownik "Andrzej Kaczmarczyk" <andrkacWYTNIJ_MNIE_at_gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:c4gv58$mfe$1_at_inews.gazeta.pl
> [...]
> Ale uznałem, że dobrze by było wyjąć ten stary dysk, bo w zasadzie nie
> jest mi potrzebny w tym komputerze i co się okazuje...? wyjęcie starego
> dysku powoduje, że ten 6GB startuje (mechanicznie), ale nie jest
> rozpoznawany.
> Testuję dalej - podpiąłem do tego WDC inny dysk, przedpotowy Quantum
> 500Megowy - i też działa! A sam upiera się, że nie ruszy. Co jest?!?
> [...]

Bo ZTCP dla starych WDC to inne ustawienie zworek jest jak dysk
jest master i sam (bez slave) a inne jak ma podpiętego slave. W
jednym przypadku musisz mieć zworkę na master a w drugim wyjętą
wogóle. Tylko nie pamiętam który przypadek jest który ale to łatwo
sprawdzisz.

--
Pozdrawiam,                         "It doesn't think. It doesn't feel.
Sławek                                         It doesn't laugh or cry.