Re: Spalił mi się cały sprzęt...

Autor: Lysy (lysy_at_faq.net.pl)
Data: Thu 01 Apr 2004 - 13:18:04 MET DST

Nathan wrote:
> Qwszem jest taki wirus. Nazywa sie "Syndrom szkota"
> aka "Wąż kieszeniowy" Ogolnie mowiac jest to
> oszczedzanie na istotnych elementach komputera.
Nieprawda ... wlasnie mnie tez ostatnio popalilo wiekszosc komputera - winny
byl zasilacz, ktory chodzil sobie stabilnie przez 2 lata ... poszla plyta,
dysk, nagrywarka oraz zasilacz.
Zdazylo sie to przy wlozeniu wtyczki do gniazdka w scianie ... taki
przypadek losowy - co ze szkotem nie ma nic wspolnego.

--
Lysy
lysy (at) faq . net . pl (nieczynne do odwolania)