Odp: jaki zasilacz 400W?

Autor: 4X3L (4X3L_at_wp.pl)
Data: Thu 01 Apr 2004 - 09:32:25 MET DST

> Biedni ludzie w tym serwisie. Napisz jaki masz sprzęt... Jeżeli masz
> np. FX5950 z mocnym procem to rzeczywiście może być słabo, ale do
> wiekszości komputerów Modecom 300W GT wystarczy. Ewentualnie 350W GTF
> lub Chieftec 360W SF

mam GF Ti 4400 na nim radiator zalmana i wiem ze ta karta cholernie sie
grzeje, dałem do radiatora wiatraczek i jest ok, procek to athlon 2000+XP na
starym rdzeniu, płyta abita kr7, do tego dzwiekówka i sieciówka, jeden dysk
dvd i nagrywarka.

problem ejst w tym ze cały czas mam krytyczne wyjatki zwiazane miedzy innymi
z zasilaniem i ochrona systemu, goscie w serwisie mi powiedzieli ze na
zasilaczu mam złe napiecie (odchyły od normy 8% a moze byc max 5%, normalnie
12V utrzymuje ale 5 nie) skopałem juz 5 dysków, barakudy maxtor i WD -
najprawdopodobiej przez zasilacz, mam kolejny dysk i jak go podłaczyłem i
chciałem zains. win to zów napotkałem na wykajtki, dziwne jest to ze na
drugin dysku 1,2GB który ma juz 9 lat, komp mi chodzi, zmieniłem gragike na
GF2 ale i tak ten nowy WD sonie nie radził :/

pozd 4X3L