Re: goracy duron - co robic?

Autor: Tommygun (pepesh[wytnijto)
Data: Thu 01 Apr 2004 - 07:33:09 MET DST

Użytkownik "CALL" <gta100_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
Durona?

> No nie wiem czy durony strasznie się grzeją. Na tej samej płycie mam
durona
> 1,8 i temp ok 40 stopni z wentylem spire.

ja mam durona 1400_at_2100 MHz i normalnie mam temp ok. 38 stpni a w
stresie 45 stpni, chlodzony jest zwyklym coolermasterem 2500obr/min a
radiator ma miedziany rdzen, dodatkowo mam 2 wiatraczki w obudowie oba
puszczone na 7 woltów, jeden od przodu wtłacza powietrze do obudowy,
drugi z tyłu przetłacza powietrze na zewnątrz