Re: Klawiatura zalana colą

Autor: Q (oink_at_gazeta.gov.pl)
Data: Thu 01 Apr 2004 - 00:19:21 MET DST

> Zalałem sobie wczoraj klawiaturkę logitecha ultraX flat colą , A że wylało
> się prawie pół butelki , to po wciśnięciu klawisza nie chce w ogóle
działać.
> No i co ja mam zrobić teraz? Rozkręcić próbowałem , ale nie da rady. Na
> gwarancję nie mam raczej też co liczyć. Może jakaś porada, bo raczej 140
> zeta wtopić mi się nie uśmiecha.

trza bylo od razu odczepic ja od kompa
i wykompac w letniej wodzie,
(zeby ta cole rozpuscic, bo to zraca subst.)
i predko ja rozkrecic
i umyc dokladnie i ...modlic sie,
zeby dzialala po dokladnym wysuszeniu i skreceniu :),
ale teraz to na 99% po ptakach;

ps. 150/5 = 30, a wiec odpusc sobie
najblizsze 30butelek 2l coli i kup nowa klawiature :(