Re: Kupilem kompa - zawiesza mi sie:(

Autor: borowik (borowikWYTNIJTO_at_autograf.pl)
Data: Wed 31 Mar 2004 - 07:55:36 MET DST

> Witam!
>
> Kupilem wczoraj komputer i mam z nim problem. Otoz non-stop mi sie zawiesza.
> Czasami nawet podczas uruchamiania Windowsa mam zwis.
>
> Konfiguracja kompa:
> Barton 2500+
> MSI KT6 Delta S-R
> 512MB DDR
> Radeon 9600PRO
>
> Kiedy komputer sie zawiesza, to nawet nie reaguje na Ctrl+Alt+delete. Jedynym
> wyjsciem jest zimny restart. Sprawdzalem w menedzerze urzadzen - nie ma
> zadnaych konfliktow. Nie podoba mi sie jedna rzecz, otoz temp. CPU wynosi 55C
> [...]

Witam

Sorki, ze nie odpowiadalem na posty ale nie mialem dostepu do netu.
Po wielu bojach (3 razy wozilem kompa do serwisu) w koncu znaleziono przyczyne
zawieszania sie komputera. Otoz walnieta byla pamiec(Kingstone). Mysle, ze
jakbym nie zasugerowal, zeby sprobowali przetestowac kompa z inna pamiecia, to
bym jeszcze do tej pory wozil kompa.
Jedyny plus tego wszystkiego, to jest to, ze wymienili mi procka 2500+ na 2600+
i dostalem lepszy zasilacz 450W za 400W.

P.S.
Dzieki za zainteresowanie.

Pzdr
Borowik