Kupilem kompa - zawiesza mi sie:(

Autor: borowik (borowikWYTNIJTO_at_autograf.pl)
Data: Fri 26 Mar 2004 - 15:23:17 MET

Witam!

Kupilem wczoraj komputer i mam z nim problem. Otoz non-stop mi sie zawiesza.
Czasami nawet podczas uruchamiania Windowsa mam zwis.

Konfiguracja kompa:
Barton 2500+
MSI KT6 Delta S-R
512MB DDR
Radeon 9600PRO

Kiedy komputer sie zawiesza, to nawet nie reaguje na Ctrl+Alt+delete. Jedynym
wyjsciem jest zimny restart. Sprawdzalem w menedzerze urzadzen - nie ma
zadnaych konfliktow. Nie podoba mi sie jedna rzecz, otoz temp. CPU wynosi 55C
przy zerowym obciazeniu procka. Czy to nie za duzo? Gdzie moze byc problem?

Pzdr
Borowik