Re: 100Hz - 1024x768 przy 19''

Autor: SM (antispam_sebolcs_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 31 Mar 2004 - 08:56:34 MET DST

> Nie zrozumiałeś pytania. Chodziło o ostry, niezamglony obraz przy takiej
> rozdzielczości i odświeżaniu a tego już niestety każdy monitor nie
> potrafi(...)

Położyłem nacisk na zapytanie, czy na pewno chce pracować przy 1024x768 na
19-tce. Najlepszym wyjsciem bedzie przejsc sie do sklepu z rozsądnym wyborem
monitorów 19 - kazać sobie podłączyć 2-3 monitorki na odpowiednią
rozdzielczość i sobie porównać. W ogóle odradzam kupno monitora bez
uprzedniego choćby rzucenia okiem jak wyswietla obraz - nie wspomnę tu juz o
przetestowaniu jakimś programikiem typu Nokia Monitor Test itp. To chyba
kazdy sklep powinien umożliwić - a nawet miec na stanie taki programik!
Ostatnio rzuciły mi się w oczy niskie ceny na monitory w hipermarketach -
konkretnie w Carrefour - ładny Nec 19 był za jakies 7 stówek.
pozdr. Sebek