Re: 100Hz - 1024x768 przy 19''

Autor: sebol (lobo_at_space.pl)
Data: Wed 31 Mar 2004 - 10:04:24 MET DST

Fosgate wrote:

> Nie zrozumiałeś pytania. Chodziło o ostry, niezamglony obraz przy takiej
> rozdzielczości i odświeżaniu a tego już niestety każdy monitor nie
> potrafi. Ja mam Samsunga 957MB i w 1152x864 przy 100Hz jest ok. Przy
> 1280x1024 100Hz juz się nie uzyska (85Hz maks.) i pojawia się mgiełka.
> Model Samsunga 959NF jest ponoć zdecydowanie lepszy ale i trochę droższy
> ok.1400zł. Z 19" innych firm nie miałem do czynienia.

pytanie zadales inne, wspominales cyt. o "Ale chodzi o to zeby jakosc
przy tych parametrach byla zadawalajaca. Czyli bez straty ostrosci obrazu".

btw: objawy o ktorych wspominasz moga wskazywac na kiepska karte
graficzna a nie monitor. Czy czym kiepska ma sie nijak do jej wydajnosci.

--
lobo_at_space.pl