Re: Czy nie za gorąco?

Autor: Maciej Mcj Suliński (emcejotek_at_gazeta.pl)
Data: Tue 30 Mar 2004 - 23:00:48 MET DST

Użytkownik "Jacek Wojaczyński" <kocurek_at_zuzel.org> napisał w wiadomości
> CPU Socket 48 st C

Moj procesor ma podobna temperature.

> PS Mam jakiś badziewny (pewnie jeden z tańszych) wentylatorek na tym
> procesorze - taki mi w sklepie zainstalowali. Kręci się z prędkością
> 3100 RPM i też dosyć hałasuje.

Ja mam ARCTINC COOLING COPPER SILIENT TC i dziala cicho. Co najciekawsze,
byl przykrecony za mocno do radiatora - i po przestawieniu na plycie FSB na
133, nie dawal sobie rady i system ABS resetowal mi kompa. Ale temperature
mam podobna. 48/49 st.

> Zasilacz chyba taki sobie, nie jest najlepszy (bo hałasuje mocno)
> - jakiś Codegen 300W.

Czy zasilacz ma tu cos do rzeczy? Nie wiem, ja mam 300W HuntKeya. Dziala
idealnie i cicho. Ale chetnie sam sie dowiem czy to aby nie za duzo (te
48/49 st)

--
Maciej Mcj Suliński pismak zwyczajny (pismus pospolitus)
gg 4968248 sail[at]quarknet[dot]pl