Re: [HDD 120GB] Prosba o pomoc

Autor: robert slawinski (no.address_at_no.spam)
Data: Mon 29 Mar 2004 - 02:16:26 MET DST

On Mon, 29 Mar 2004 01:31:13 +0200, "Leon"
<leon_at_wywal.to.i.to.casper.it.pl> wrote:

>Witam!
>
>Czy ktos z Was orientuje sie moze badz mial do czynienia z podobnym
>problemem.
>Posiadam HDD 210GB.
>
>Dysk jest uzytkowany 3 mies. Misiac temu zaczely sie male problemy
>polegajace na wylaczaniu HDD. Dysk na chwile odlaczal sie (slyszalne
>pykniecie) po czym wlaczal z powrotem. Dysk potem chodzil bardzo wolno
>(predkosc z progr. Nero 3 118 kb/s), w dzienniku zdarzen rejestrowal blad
>atapi (blad stronicowania). Przywracanie systemu pomagalo i dysk wracal do
> [...]

ja bym tam nadal obstawial zasilanie, zasilacz, kabel, wtyczka,
gniazdo lub kabel danych. jakiej firmy jest to dysk? z pewnoscia na
stronie producenta bedzie dostepny soft diagnostyczny. jesli nie, to
polecam media tools nawet w wersji demo albo HDD regenerator.
podobno soft z IBM diagnozuje wszystkie dyski, ale nie sprawdzalem.
jesli to WDC 120 (bo piszesz rowniez o 210GB) to sa duze szanse, ze
dysk jest trwale uszkodzony, pozostaje pytanie dlaczego? <rs>

--
if you are not paranoid, means you are not paying any attention.