jak podkręcić celerona 333a?

Autor: tylko (300ton.SKASUJ_at_gazeta.pl)
Data: Sun 28 Mar 2004 - 20:08:28 MET DST

mój celek ,na slocie 1,ma zblokowany mnożnik na 5, a chodzi na FSB 66MHz(jak
wiekszość chyba),przestawiłem FSB na 100 ,potem na 112 i nic.Na zmianę
mnożnika nie reagował.Słyszałem ,że aby pominąć tą blokadę
wystarczy "zalepić" jeden z pinów.Nikt do tej pory nie umiał wytłumaczyć mi
krok po kroku jak to zrobić?Jesli ktoś ma chwilę i cierpliwość to będę
wdzięczny za instruktaż.
A,ha!Płyta ma zworki do ustawiania zarówno FSB jak i mnożnika.