Alternatywa dla Aureona??

Autor: Hipcio (romeo19x_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 28 Mar 2004 - 20:01:11 MET DST

Witam .
Parę dni temu pisałem o moich kłopotach z dostępnością kart muzycznych
Terrateca modele Aureon Sky lub Space. Tych kart po prostu nie ma w Polsce i
nie wiadomo kiedy będą. Początkowo myślałem ze poczekam do maja i jak
będziemy w UE to może sklepy internetowe zagranicą będą wysyłać sprzęt
komputerowy do Polski i wtedy kupie w/w kartę. Tak sie składa że jestem
trochę mało cierpliwym człowiekiem i zastanawiam co można nabyć teraz jako
alternatywę dla Aureona. Karta ma kosztować maksymalnie 450 zl, służyć mi
będzie głównie do słuchania muzy , oglądania filmów trochę grania ( chociaż
chyba z tego wyrastam).
Podczas moich poszukiwań dźwiękówki natrafiłem na dwie karty : Hercules
Fortissimo III i Audigy 2 oem . Obie karty spełniają cenowo moje wymagania ,
są dostępne w naszym kraju , ale jak z jakością i która lepsza. Może jest
jeszcze jakaś inna dźwiękówka która warto zainteresować sie.

Pozdrawiam

Piotrek.