Re: jak odzyskać dane z płyty cd-rw

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Sun 28 Mar 2004 - 12:59:18 MET DST

> nie wiem gdzie się zwrócić, więc spróbuję tu.
> skasowałem zawartość płytki cd-rw programem nero
> (opcja szybkie kasowanie)
> czy da się to jakoś odtworzyć???
> cholera tam były zdjęcia z kilku lat

jezeli tylko uda ci sie zgrac caly obraz plytki to jak najbardziej bedzie
sie dalo cos z tym dalej zrobic ...
po zgraniu danych na hdd mozna wyszukac zdjecia po naglowku, np. jezeli to
pliki JPEG to maja specyficzny
naglowek i wycinajac je z obrazu plyty mozna je zapisac do poszczegolnych
plikow. Jest to zajecie pracochlonne,
ale jezeli te dane ktore tam byly sa cenne to mozna sprobowac ...
dodatkowo uzywajac programiku ktory potrafi odczytywac uszkodzone pliki
graficzne mozna podgladac efekty swoich prac i nawet metoda prob i bledow
nauczyc sie odtwarzac te dane ...

Podstawa to zgranie obrazu tej plytki ... tak jak juz wspominali koledzy
zajrzyj na www.cdrinfo.pl i poszukaj programikow do odzyskiwania danych z
plyt CD ... np. CDRoller

Jak bedziesz mial obraz uzyj programiku pt. Hexedit lub podobnego i przy
jego pomocy powycinaj interesujace cie dane ...