Re: GeForce 2 MX..

Autor: Piotr (pionek_zone_at_wp.pl)
Data: Sat 27 Mar 2004 - 12:03:21 MET

>To może ... by tak skonfigurował BIOS ?

Ale czy naprade ma cos nie tak z biosem, skoro, ta ATI chodzi mu jako
4x, a moja jako 2x..........

>Nie wiem czy wszystkie RivaTNT2M64 były AGPx4.
>Ale na pewno nie było żadnego GF na AGPx2.

No wszyscy mi tak mowia i wzasadzie nie mam powodow nie wiezyc,
ale podobno GF 2 to na pewno 4x !!!, ale mx400 to GF 1 czy GF2 ?

Uwazasz ze powinienem sie nie bac i jednak wlozyc,
no i czy jest jednek mozliwosc ze cos pujdzie nie tak, czy najwyzej
sie nie uruchomi, mam nadzije ze mi nic nie spali , choc wiem ze to
malo prawdopodobne ;)

Pozdrawiam