Re: dual ddr - czy warto ?

Autor: Tomasz Potega (shadow_at_manta.univ.gda.pl)
Data: Sat 27 Mar 2004 - 10:23:00 MET

axial <axial_at_ns.poczta.onet_kropka_pl> wrote:
> No tyle powinno być w single, to się zgadza...

no i chocbys nie wiem jak sie staral, nie przepchasz tym kanalem wiecej.

> Tryb Dual polega na tym, że w momencie czekania na dane z jednej pamięci
> procesor ma gotowe dane z drugiej, taki przeplot.

co nie zmienia faktu, ze szczytowa przepustowosc - a to takie testy mierza -
nie wzrosnie.

> A tu wygląda na to że dalej leci wszystko szeregowo....

nie, nic nie dziala szeregowo - bo co to by byl za "szeregowy dual".
w nforce2 dobrze widac wzrost wydajnosci przy wykorzystaniu wbudowanego
jadra graficznego - tam to sie przydaje, bo jest wiecej chetnych na
przepustowosc niz tylko cpu.

pozdrawiam,
shadow