matrox mystique g200 i tv-out

Autor: -=2L=- (dwael_at_usun.antyspam.poczta.onet.pl)
Data: Sat 27 Mar 2004 - 10:31:53 MET

mam pytanie do doswiadczonych: czy powyzsza karta oparta na chipie
MGA-1064SG rzeczywiscie posiada wyjscie tv-out? pragne dokupic sobie karte
PCI realizujaca funkcje wyswietlania obrazu na ekranie telewizora i ta
wychodzi mi najtaniej (na allegro ~15 pln) ale przeczytalem juz wiele
sprzecznych informacji co do rzeczonego tv-out i jestem w kropce. ponoc
mozna we wlasnym zakresie dorobic sobie przewod z gniazdem tv-out. jezeli
ktokolwiek trafil na jakies rzeczowe informacje dotyczace rozbudowy, bardzo
prosze o link lub podpowiedz.

--
2L