Re: Znany Blue Screen i zalamanie

Autor: Bart O. (barto3002_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 27 Mar 2004 - 09:14:08 MET

> Czy możesz podmienić kartę video?

No wlasnie z tym moze byc problem, nie mam tu znajomych z kompami w miescie.

> Zrób test tym programem http://users.bigpond.net.au/cpuburn/
> ustaw Error checking i powiedzmy na 10 minut.

Odpalilem ten programik na 30minut i nie znalazl zadnego errora.

Co ciekawe wczoraj zaladowalem oryginalne z CD via4in1 do mobo, i takiez
same stery do grafiki z CD producenta. Odpalilem 3dmarka2003 i przeszedl mi
4 x wszystkie testy bez problemu, natomiast Prime95 tak jak wykazywal, tak
wciaz wykazuje hardware error po gora 3 minutach.