Re: Seagate Barracuda 7200.7 120GB 8MB - klikanie

Autor: Shadow (szadowski_m_at_op.pl)
Data: Sat 27 Mar 2004 - 09:07:00 MET

> U mnie Baska ma 44C w obudowie otwartej a naniej leży stary radiator od k6
> (temp po ok 4h mało intensywnej pracy kompa)

Ja mam dwa dyski: barracude 120GB 8MB cache i Seagate U6 40GB. Tak srednio
to maja 38-43 stopnie, ale poprawilem chlodzenie w budzie. W smarcie
zapisane sa maksymalne temperatury jakie te dyski osiagnely: 49 barracuda i
60st U6. Tego U6 mam ponad 3 lata i jest sporo cichszy od barki, ale tez
wolniejszy. Stukanie barracudy ustalo po jakims miesiacu od kupna, tylko ze
w tym okresie mniej wiecej zmienilem zasilacz z codegena na modecoma, wiec
moze rzeczywiscie, jak ktos to juz pisal, zasilanie moze to miec zwiazek ze
stukaniem... a moze to tylko sugestia :)

--
Pozdrawiam,
Shadow