Re: Zdalny MS-DOS

Autor: Tomasz Minkiewicz (tommink_at_space.pl)
Data: Fri 26 Mar 2004 - 12:17:52 MET

On 25-03-2004 22:48, Gabriel wrote:

> Należy zmienić stardardowe we/wy z konsoli na wybrany port szeregowy np.
> COM2:. Najpierw skonfiguruj parametry transmiji dla wybranego portu
> poleceniem MODE, a następnie zmień we/wy na ten port.

Niby jak przekierowanie stdin/out ma pomóc w skonfigurowaniu
sieciówki? Albo program do tego służący da się obsłużyć z linii
poleceń i wtedy najprościej zmodyfikować na chwilę tamten
autoexec, do czego żaden podgląd niepotrzebny. Albo też się nie da
i wtedy dupa zbita, bo niech mi kaktus na czole wyrośnie, jeśli on
pisze na konsolę.

> Służy do tego dosowa komenda CTTY.

A jakże... :-]
Tylko, że nie znam nikogo, komu by się udało ją do tego
wykorzystać.

--
Tomasz Minkiewicz
tommink_at_space.pl