Re: Zdalny MS-DOS

Autor: Gabriel (geyb_at_polbox.com)
Data: Thu 25 Mar 2004 - 22:48:10 MET

Użytkownik Pavel napisał:
> Witam,
>
> Mam komputer z MS-DOSem, ktory nie ma
> karty VGA. Chcialbym moc pracowac na
> tym komputerze zdalnie (widziec ekran tamtego
> komputera i moc pisac na nim -- najlepiej po RS232).
>
> Jak to zrealizowac?

Należy zmienić stardardowe we/wy z konsoli na wybrany port szeregowy np.
COM2:. Najpierw skonfiguruj parametry transmiji dla wybranego portu
poleceniem MODE, a następnie zmień we/wy na ten port. Służy do tego
dosowa komenda CTTY.

Pomoc znajdziesz tutaj:
http://www.computerhope.com/cttyhlp.htm
http://www.computerhope.com/modehlp.htm
http://www.computerhope.com/msdos.htm#02

Pozdrawiam, Gabriel

p.s.
Czasami warto poczytać podręcznik do DOS-a. A w ogóle polecam zapoznanie
się z alternatywą MS DOS-a - mam na myśli FreeDOS, który ma znacznie
wygodniejszy interpreter poleceń i jest całkowicie darmowy.
http://www.freedos.org/