Re: >> Trzeci HDD , jak ??? <<

Autor: Marcin I. (m.i_at_beztegotxtpoczta.fm)
Data: Fri 26 Mar 2004 - 17:29:57 MET

Użytkownik "axial" <axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl> napisał w wiadomości

> Dysk 3,5" jest po to by zamontować go w obudowie i ewentualnie
> wymontować tylko po to by wymienić go na większy ;-)
> Wtedy takie dyski służą latami....

No pewnie, moj tak sluzyl z pol roku, jedyna jego wycieczka to byl sklep ->
dom. Zdazyl nazbierac waznych danych, az pewnego dnia juz sie nie uruchomil.
Nie plakalem bo mialem RAID 1. Od tamtego czasu dokupilem nagrywarke DVD, bo
bylo meczace nagrywanie danych na CD. Teraz mam pewnosc danych wrazie awari
dysku, jest mirror, a w razie padu zasilacza ( chiftec) i zjaraniu dyskow
mam backu na DVD.