Re: O co chodzi z tymi pamięciami?

Autor: McPluto (rambler_NoSpa_at_red.alpha.net.pl)
Data: Thu 25 Mar 2004 - 09:17:36 MET

> Obie kości to SDRAM PC 133, ale nie ten sam producent (kupione w sklepie w odstępie
2 tygodni stąd różnica).

> Czy ktoś ma pomysł co może być nie tak?
>
> Z góry dzięki

Bios wgrałeś... może zasilacz słabnie?
No ale wydaje mi się, że są to... skutki wyboru taniej płyty głównej, które są długo
i boleśnie odczuwane najczęściej przy zmianach konfiguracji... ale to jak widać po
innych postach niżej:
np: 23.03.2004:
"kupuję płytę i procesor, muszę wybrać z dwóch"
Nie zmniejsza to zainteresowania tanimi płytami z ukrytymi niespodziankami.

P.S. Na wszelki "W" sprawdź to z innym zasilaczem.

--
Pozdrawiam,
Robs...