Re: Którego Lite-On (DVDR) warto kupic?`

Autor: Wojtas (wojtas_at_NOSPAMrubikon.pl)
Data: Thu 25 Mar 2004 - 01:54:15 MET

Dnia 2004-03-24 08:45, Użytkownik _darecki napisał:

> jesli bedziesz nagrywal na firmowych nosnikach (Verbatim TDK itd) to bierz
> LiteOna
> jesli raczej bedziesz korzystal z noname'ow to radze wziac Pioniera 107.,
> nagrywa na wszystkim

Kolejna bzdura. Możesz powiedzieć na czym opierasz swoje obserwacje
dotyczące LiteOn`a? Widzę już nie pierwszy raz takie głosy "bo podobno"
bo "inni", "nie pali tanich nośników" itp...
Prawdę powiedziawszy widziałem tylko dwóch kolesi tutaj z problemami
dotyczącymi tej nagrywarki i tanich nośników.
A teraz zapraszam do tej sondy:
http://www.cdrinfo.pl/archiwumsond.php3#037

Jest całkiem miarodajna, tak więc normalne, że więcej osób będzie miało
  problemy z wadliwymi egzemplarzami skoro większość decyduje się na
kupno LiteOn`a lub LG.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl